Для вчителя

Відкритий урок

Клас: 10
Дата: 29.11.2012
Тема уроку: «Створення та використання макросів засобами Word»
·        Мета уроку:
1) Дидактична:
·        практичне застосування вивченого матеріалу;
·        закріплення знання загальних принципів роботи з Word;
·        закріплення знань, вмінь та навичок створення і редагування макросів в інтерактивних документах засобами Word.
2) Розвиваюча:
·        розвиток здатності логічно міркувати, робити евристичні висновки;
·        розвинути вміння застосовувати отримані знання для створення власних макросів.
3) Виховна:
·        виховання інформаційної культури;
·        виховання творчого підходу до роботи, бажання експериментувати, швидко діяти в нестандартній ситуації;
·        професійна орієнтація і підготовка до подальшого самонавчання майбутньої трудової діяльності.
Тип уроку: практична робота.
Методи навчання: словесний, наочний.
·        наочні: ілюстрації на телевізорі, презентація;
·        словесні: розповідь, бесіда.
Методи контролю знань:
·        кросворд, створений HotPotatoes 6;
·        карта знань, створена у FreeMind.
Дидактичне забезпечення:
·        персональний комп’ютер;
·        телевізор;
·        пакет офісних програм MS Office;
·        роздатковий матеріал.
План уроку:
I.                   Організаційний момент (2 хв.).
II.                Повторення правил техніки безпеки (2 хв.).
III.             Мотивація (5 хв.).
IV.            Актуалізація знань (8 хв.).
V.               Практична робота (25 хв.).
VI.            Підсумок уроку. (2 хв.)
VII.         Домашнє завдання.
VIII.      Оцінювання учнів (1 хв.).


Хід уроку:
I.                  Організаційний момент (5 хв.):
• привітання;
• перевірка присутніх;
• перевірка готовності до заняття.
II.               Повторення правил техніки безпеки (2 хв).
Коментування презентації учнями.
III.           Мотивація (5 хв).
Microsoft Word – потужний текстовий процесор, призначений для виконання всіх процесів обробки тексту: від набору і верстки до перевірки орфографії, вставки в текст графіки, роздруківки тексту. Він працює з багатьма шрифтами, як з російським, так і з будь-якими з двадцяти однієї мови світу. В одну з багатьох корисних властивостей Word входить автоматична корекція тексту по межах, автоматичний перенос слів і правка правопису слів, зберігання тексту у певний встановлений проміжок часу, наявність майстрів текстів і шаблонів, що дозволяють у лічені хвилини створити діловий лист, факс, автобіографію, розклад, календар, різноманітні методи автоматизації і багато чого іншого.
IV.           Актуалізація знань (8 хв).
Розв’язання кросворду, створеного у HotPotatoes 6.
V.               Практична робота (25 хв). Робота в ротаційних трійках.
Бесіда з учнями: правила роботи в ротаційних трійках, поділ на групи (3 групи), розподіл обов’язків кожного члена групи.
Ротаційні (змінні) трійки
Цей варіант кооперативного навчання сприяє активному, ґрунтовному аналізу та обговоренню матеріалу з метою його осмислення, засвоєння і закріплення. 
Організація роботи 
1. Розробіть запитання на допомогу учням з метою обговорення нового, або відомого матеріалу. Запитання повинні передбачати неоднозначну відповідь.
2. Об'єднайте учнів у трійки. Розмістіть їх так, щоб кожна з них бачила трійку ліворуч і трійку праворуч. Разом усі трійки мають утворити коло.
3. Поставте кожній трійці відкрите запитання (однакове для всіх членів трійки). Кожен за порядком повинен на нього відповісти.
4. Після короткого обговорення запропонуйте учасникам розрахуватися на перший, другий, третій". Учні з номером "один" переходять до наступної трійки за годинниковою стрілкою, а учні з номером "два" переходять через дві трійки проти годинникової стрілки. Учні з номером "три" залишаються на місці і є постійними членами своєї трійки. У результаті утвориться нова трійка. 
5. Змінюйте трійки стільки разів, скільки є запитань.
Використання карток і презентації для завдань.
КАРТКИ
        
Однакове для всіх груп: робота із картою знань.

Хвилинка розслаблення:
·        вправи для очей;
·        вправ для зняття м'язового напруження.
Завдання № 3.
Однакове для всіх груп: створення кнопки для свого макросу і винесення його на панель інструментів.
Завдання № 4.
Однакове для всіх груп (на дослідження):
Група 1: Створити  макрос  для  вставляння  картинки   (логотипу фірми тощо) у бланк.
1.      Відкрити документ Наказ 428.doc (Знаходиться у папці “Мої документи\ Завдання4”);

Група 2: Створити макрос вставляння картинки у верхній лівий кут бланка.
1.      Відкрити документ Кличко.doc (Знаходиться у папці “Мої документи\ Завдання4”);

Група 3: Створити макрос вставки логотипу документа у верхній лівий кут бланка.
1.      Відкрити документ Накладна замовлення.doc (Знаходиться у папці “Мої документи\ Завдання4”);
Завдання № 5.
Однакове для всіх груп:Форматування малюнка з допомогою макросу(Завдання 18.6.1 ст. 198. Інформатика 10, Н. В. Морзе, В. П. Вембер).
VI.           Підсумок уроку. (2 хв.).
Вчитель разом з  дітьми підводить підсумки уроку.
Дати відповідь на запитання:
1.     Що таке макрос?
2.     Який зміст створення і роботи макросів?
VII.         Домашнє завдання (заміна завдання №1 між групами).
VIII.    Оцінювання учнів автоматична з допомогою Microsoft Excel(1 хв.).

Немає коментарів:

Дописати коментар